حضور فعال گروه قطعات خودرو عظام در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو شیراز

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات خودرو با حضور خودروسازان و قطعه سازان داخلی و خارجی مطرح در عرصه صنعت خودرو ایران از ٢٢ تا ۲۵ تیر ماه در شیراز ودر پنج سالن سرپوشیده ملاصدرا، سرو، بهار ، نرگس وحافظ و فضای باز نمایشگاهی در مساحتی بالغ بر 20 هزار مترمربع و با حضور 80 شرکت از سراسر کشور و نمایندگان شرکت های خارجی برگزار گردید.

در این نمایشگاه گروه قطعات خودروعظام نیز به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات خودرو کشور و نیز مهمترین تامین کننده قطعات اصلی در زنجیره تامین قطعات شرکت های خودرو سازی و بازار قطعات یدکی، همراه با کلیه شرکت های زیر مجموعه، آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در زمینه تولید قطعات خودرو، در غرفه اختصاصی واقع در سالن حافظ به نمایش کارشناسان، فعالان صنعت خودرو و دیگرعلاقه مندان گذاشت.  

درادامه خاطر نشان می سازد رویکرد گروه عظام همواره حمایت از مصرف ‌کننده بوده است تا مشتریان بتوانند بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را دریافت کنند. این رویکرد به‌عنوان یک اصل در تهیه و تولید قطعات خودرو مورد نظر بوده و هست و با همین رویکرد، گروه عظام توانسته بخش قابل‌توجهی از نیاز بازار را پاسخ دهد و در این راستا برندهای برتر و صاحب‌نام جهان را برای همکاری برگزیده است.

فایل ضمیمه
28 تير 1395 10:5 شماره :88
چاپ | ارسال به ديگران |

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد.

نام  

پست الکترونیک  

نظر  


نظرات