خدمات پس از فروش

درباره سیستم خدمات پس از فروش:

کلیۀ محصولات تولیدی گروه قطعات خودرو عظام تحت پوشش خدمات فراگیر "
تضمین عملکرد قطعات (گارانتی)" بوده و به این منظور بخش "خدمات پس از فروش" با بهره گیری از ابزار و امکانات متنوع برای ارائه خدمات به مشتریان تدارک دیده شده است. 

  • مهمترین ویژگیهای خدمات پس از فروش گروه قطعات خودرو عظام:
    • ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان و سریع ترین روش ممکن
    • ارائه خدمات آموزشی و مشاوره فنی در حوزۀ محصولات و طریقه نصب آنها
    • در دسترس بودن خدمات در تمام نقاط کشور
    • قطعه جایگزین، پوشش خسارات دستمزد و قطعات جانبی 
  • انواع خدمات پس از فروش گروه قطعات خودرو عظام:
    • گارانتی نوع اول (قطعات گروه A) که خدمتی به شرح زیر را در بر خواهد گرفت:
      • تعویض فوری قطعه معیوب با قطعه سالم توسط نماینده رسمی عظام.
    • گارانتی نوع دوم (قطعات گروه B) که خدماتی به شرح زیر را در بر خواهد گرفت:
      • تعویض فوری قطعه معیوب با قطعه جدید توسط نماینده رسمی عظام.
      • جبران خسارت وارده به قطعات جانبی، جبران هزینه دستمزد (اجرت) تعویض قطعه معیوب با قطعه سالم و هزینه حمل و نقل خوردو به محل تعمیر که دلیل عملکرد قطعه متوقف مانده است، پس از حضور تیم کارشناسی عظام در محل و تایید ایشان.

کانالهای ارتباط با ما:

تلفن: 88522383-021
آدرس پست الکترونيک: AfterSalesService@ezamco.com

چاپ | ارسال به ديگران | x