ايران خودرو به جرگه صاحبان فناوري توربوشارژ پيوست
با  توسعه فناوري توربوشارژ در موتور اي اف 7 توربوشارژ و نصب اين موتور بر روي سورن، ايران خودرو به جمع صاحبان اين فناوري در سطح جهاني پيوست.
به گزارش ايكوپرس قائم مقام معاون توسعه محصولات جديد ايران خودرو با بيان اين مطلب، گفت: توليد انبوه سورن مجهز به موتور توربوشارژ يك جهش صنعتي و نماد علم و فناوري روز جهان به شمار مي رود.
كيوان وزيري كه در آيين آغاز توليد انبوه موتور توربوشارژ سخن مي گفت، فناوري توربوشارژ را از آخرين روش هاي بهبود كيفيت عملكرد موتوردانست كه ورود هواي بيشتر به سيستم احتراقي، قدرت و گشتاور بالاتري را در اختيار ما قرار مي دهد.
وزيري با اشاره به بهره گيري خودروسازان روز جهاني از فناوري توربوشارژ در توليد قواي محركه، گفت: ورود 30 برابري هواي بيشتر به محفظه احتراق و بهبود 40 درصدي راندمان موتور، از جمله موارد مهم در اين فناوري به شمار مي رود.

قائم مقام  معاون توسعه محصولات جديد ايران خودرو افزود: در توسعه فناوري توربوشارژ، علاوه بر اضافه شدن توربوشارژ، گيربكس، سيستم مديريت موتور، سيستم هاي سوخت رساني و هوارساني، اگزوز، خنك كاري و شبكه برق و الكترونيك طراحي شده و تغيير كرده است.
فایل ضمیمه
18 بهمن 1394 11:39 شماره :66
چاپ | ارسال به ديگران |

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد.

نام  

پست الکترونیک  

نظر  


نظرات